If you have an email ending in @hotmail.com, @live.com or @outlook.com (or any other Microsoft-related domain), please consider changing it to another email provider; Microsoft decided to instantly block the server's IP, so emails can't be sent to these addresses.
If you use an @yahoo.com email or any related Yahoo services, they have blocked us also due to "user complaints"
-UE

Hej tikar

BobBob
edited 2011-05-11 00:06:43 in General
Använder inte illa online översättare att göra det verkar som du vetett språk som du aldrig ens hört talas talat före roligt? ^_^

(Inte säker på om jag ska sätta detta i allmänhet, webbutrymme,IJBM meta, underbara inlägg eller, bara för att vara en idiot, filosofi.Beslut, beslut ...)

Comments

• ☭Unstoppable Sex Goddess☭
    "beslut"

Fuck you, bitch I'll cut your nuts off
  • edited 2011-05-11 00:09:59
    ☭Unstoppable Sex Goddess☭
    Jag är trött din skit Bob, Det är på tiden att du tar ansvar för våra barn. Vi älskade så många gånger och min kropp längtar efter dig, men du avvisar mig. Jag vill att du trycker in fingrarna i mig igen, få mig att känna igen, gör mig gnälla för dig .... Jag kan inte ta vara ensam från dig ...
  • Hur många gånger måste jag säga er, Vorpy? Jag har gått vidare.Jag har en ny älskare och nya barn och mina skyldigheter för dem.Jag är ledsen, men det är bara  det är. Jag kan inte vara omkring dig, eller annat jag kan sluta med att göra något som jag kommer att ångra för resten av mitt liv. Jag kommer fortfarande besöka barnenoch allt, men jag är inte kommer tillbaka till dig. Jag kan bara inte.Vänligen acceptera det och försöka gå vidare.

Det är inte som jag inte fortfarande har känslor för dig, men det ärproblemet. Jag måste bara låta dessa känslor  om jag vill gå vidare med mitt liv. Jag är ledsen, Vorpy.
  • Skit :p
  • edited 2011-05-11 00:38:26
    Tech support
    Jag älskar Google Chrome översättning funktioner.
  • Creature - Florida Dragon Turtle Human
    > IJBM methane
  • edited 2011-05-12 02:34:07
    La vie en rose
    Använder mitt huvud :p. Tittar i ordboken ibland. Jag kan lite svenska men jag har glömt mycket nu :(
Sign In or Register to comment.